REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

picotto.pl

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest firma Patrycja Biernacka z siedzibą pod adresem: Broniewskiego 1798-200 Sieradz, NIP:8272397521, REGON: 360868930 Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki. Adres poczty elektronicznej: kontakt@picotto.pl

§2

Zamówienia

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

2. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia wysłania Zamówienia przez Sklep, o czym klient jest informowany mailowo. Ostateczne ceny produktów są widoczne po wybraniu odpowiedniego wariantu produktu.


.Po złożeniu zamówienia klient otrzyma na wskazany adres e-mail wiadomości o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że obsługa Sklepu zadzwoni do klienta ustalając szczegóły realizacji zamówienia.

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
-K
orzystając z płatności online PayU- postępując zgodnie z instrukcją po wybraniu tej formy płatności
-Korzystając z wysyłki za pobraniem - płatność u kuriera - tylko dla opcji wysyłki za pobraniem

2. Ceny przesyłek są widoczne w zakładce „Dostawa”, a także pojawiają się po dodaniu produktu do koszyka.

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych: FedEx, GLS, Poczta Polska, InPost, DPD.

2. Termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

3. Wysyłany towar jest wolny od wad.

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu mailowo (kontakt@picotto.pl)opisując reklamowany towar wraz z opisem niezgodności podając numer telefonu kontaktowego. Klient otrzyma odpowiedź od Sklepu najszybciej, jak to będzie możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni.

2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie przepisów prawa, klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru do odstąpienia od umowy, o czym jest niniejszym informowany. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

2. Zwrotom nie podlegają produkty personalizowane.

§7

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

§8

Własność intelektualna

1. Klient przekazując (za pośrednictwem Facebooka, maila, itp.) Sklepowi zdjęcia zawierające produkty kupione w Sklepie, oświadcza, iż ma do niego wszelkie prawa autorskie i wyraża zgodę na publikację zdjęcia na stronie Sklepu oraz na profilu sklepu na portalach społecznościowych w celu promocji Sklepu i jego oferty.

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

§10

1. Ponieważ nie jesteśmy korporacją, tylko małą firmą, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Jeżeli z jakichkolwiek względów nie zgadzasz się z postanowieniami niniejszego regulaminu, napisz do nas - zawrzemy Tobą umowę na podstawie indywidualnych ustaleń.

2. Jeżeli uważasz, że w jakikolwiek sposób łamiemy prawo lub przyjęte obyczaje, poinformuj nas o tym, abyśmy mogli się zmienić.